Tuesday, September 8, 2009

Krusus...

Belajar pasal sistem...belajar pasal sound..ilmu tu..

Tu lah yang aku blajar masa krusus automasi yang berlangsung kat IPTAR (Institut Penyiaran Tun Abdul Razak) selama 2 hari iaitu pada 3 & 4 September 2009. byk benda baru aku dapat blajar...even aku dah berdepan dengan benda ni...hari-hari tapi..ada yang tak tau..lagi kita belajar lagi ada yang kita tak tahu..

ape pun ada banyak lagi yang aku kena blajar, best seronok..dapat tahu beda baru..apap pun kena praktikkan..apa yang kita pelajari..jangan simpan memang akan berkarat..dan lama-lama akan lupa jugak..tapi apa pun mengetahui sesuatu ayng kita belum tahu menjadi semakin menarik bila kita minat sesuatu benda tu. belajar ni kena diiringi jugak dengan minat baru boleh menjadi. aku pun manusia biasa, mudah lupa lupa..he..he..ape pun ilmu dah kita dapat jangan kita sia-siakan la kan.bukan semua yang dapat macam ni, dan kita jangan tidak menghargai apa yang kita dapat.


So, far..teruskan hidup..jangan mengalah danlemah ape cabaran yang datang di depan anda tempuhi je, jangan lari daripadanya dan kita kena yakin dan berani menyahut cabaran.

ni jer yang dapat aku coretkan untuk blog aku ni, jangan lupa juga kawan-kawan yang sudi menjenguk ke blog aku ni, lihat juga 2 lagi blog aku www.lagukkitan.blogspot.com & www.kedailaguk.blogspot.com

chow...bye..bye..
**hardyzakaria**

1 comment: