Sunday, August 2, 2009

Bulan Kemerdekaan....

Halo...

Kali ringkas jer...

Bulan ni dah masuk bulan Ogos, bulan 8, Bulan merdeka..dll la..macam-macam kan orang panggil bulan ni sebab bulan nie bulan kemerdekaan kita bagi rakyat malaysia..dalam lebih 50 tahun kita merdeka ni, masih ada diantara kita yang tak brape nak merdeka???

kenapa yek??? pelik jugak...kita negara demokrasi...kita ada saluran yang betul jadi kita gunakan...dan kepada yang memberi saluran pun biarla...telus..kadang aku tak brape stuju kalo wat 'Picket' ramai-ramai kasi penuh jalan dengan orang/wat kecoh itu ini..mengganggu orang jer...cuba bende ni jadi kat diaorg yg kecoh-kecoh tu macam ne?

kita ada undang-undang...ape pun harap jadikan la ini satu hikmah..satu cabaran untuk negara kita, mujur lah pemimpin hari ini masih berjaya membawa negara kita ke arah dan ke jalan yang betul...kita masih hidup aman, cuma segelintir je, yg aku rasa mereka ni just nak menghuru hara kan keadaan...dan tidak berfikir sebelum bertimdak, dan mereka juga tak berani kerana benar...sebab mereka tidak jelas hala tuju sebenar mereka, kalo berani bukan itu caranya..ada banyak cara yang lebih bagus/baik dari menyusahkan orang yang takde kene mengena..

he..he..takde pe, just want to share my opinion la...biar cool hajak...jangan over dalam ape-ape pun...janji bende jalan dan ikut saluran yang betul..

ok sempena bulan kemerdekaan ni...aku nak umumkan yang in next time akan ada satu blog baru khas untuk rakan-rakan 'My Hik' menyerlah bakat dan juga muzik diaorg..korang leh download lagu dan juga tau info-info baru pasal band-band baru dan juga indstri hiburan 'My hik' kalangan Orang Asli...ni..yang penting rakan-rakan group/artis my hik kita ini sudi bekerjasama...untuk menjayakan 'project' ni...

Piece fm

hu..hu..aborrr...

1 comment: