Tuesday, April 28, 2009

CATATAN KEDUA

arini 29/4/2009 aku ada banyak keje menanti...nak uruskan pasal program/segmen gradung gradeng aku...ujung minggu nie ada keje luar lagi..fuh..byk keje la beb!! takpe...asyik...jgn terlalu asyik sampai satu keje pun x siap...he..he..yang penting jangan lari dari tanggungjawab nie...abis nak lari je dari tanggungjawab?mana bleh...jangan nak lari plak dari kenyataan beb..jangan kita ASYIK dengan benda negatif je...biar la ASYIK dengan benda yang positif baru sempoi...kita nak sempoi-sempoi pun biar la..berpatutan...

ehhemmm....ehemmm...alamak...Myra_Liyana...ape tuh?he..he.. one of my Klik atASYIKfm la...cedih la beb kawan baik aku nih dah nak transfer ke tempat keje baru die...ala cedihnye...banyak dia "keluarkan Airmata dia dalam 2, 3 menjak nie" kesian...la...hope dia berjaya la kat tempat baru...aku sabagai kawan just dapatkan doakan yang baik-baik je la untuk dia...aku sayang suma kawan-kawan aku...tapi sayang jgk la...he..he..bukan sayang ape..just Dia tu (Myra_Liyana) dah ada tapak yang bagus...ramai dah kenal dia..nama pun dah naik...penyampaian pun dah best...antara DJ yang paling disenangi pendengar di ASYIKfm nie...amat sayang sekali tapi apakan daya...he..he..takpela..yang penting masa depan yang penting mana-mana pun kita diletakkan buat je yang terbaik...Gud Luck...for liyana...have a nice day ahead...

No comments:

Post a Comment