Thursday, April 30, 2009

3RD Day...note...


Hollaa...wokey gurl n guys...3rd day note nie...still takde ape add-on yg aku wat selain daripada nukilan-nukilan perasaan he..he..ermmm..x byk benda yang aku hadapi arini just..gi opis asyik...then bantu my frenz handle segmen Rock@Asyik...Amran or Dj Me'en sempoi dia wat rock@Asyik dengan artis Vokalis Kumpulan Rock KAPAK!! Afi Utopia..bro yang sporting layan baikkk...jer..datang tgk karenah My KBR Noriman yang sempoi...Boss paling best penah aku jumpa...very profesional...punye Noriman...he..he...ok STOP pasal Opis...

Waa...Waa...Uwwwaaa...he..he...Haa...Si Liyana Kat Asyik...Nampak Muram jer...nape...Ooo...dah nak pegi rupanya..Alahhai...sedihnye....tapi arini dia gi dgn izin oleh kawan-kawan...rakan-rakan sekerja...suma..ada kathy/radzi/amran pun ada yang penting aku pun ada....so nice la jumpa KBR/Kak Ema...suma-suma staf mintak berkat..yek...bagusla tue..biar berkat la perjalanan hidup dia pasnie...yang penting masa depan di tangan anda, anda yang tentukan...mana pun pegi sama je...just masa je yang dapat bagi kita jalan untuk biasakan diri kat tempat baru...ape pun gud luck la my frenz...ape pun hari ni..rasa.berat nak tinggal...lama-lama-lama-lama...mesti ok...punye la...KBR pun bagi Azimat kat dia..KBR tu orang dia cukup Profesional...just terpulang sape-sape nak trima..atau tak..kita just trima benda yang bangunkan kita..benda tak betul x payah la kita pening-pening nak pk...opssss...merapu la plak aku nih...anyway...tu la kisah arini...sad pun ada...arini tapi nie suma..liku-liku kehidupan...he..he...ok la...10 minit aku luangkan utk wat 3rd day note on my blog....nie.. waktu sakarang pukul 8.10pm..aku nak chow...

opss..lupa...time nie Aku wat amal ckit...tlg En. Ali Jaafar...pecah masuk opis...dia tetingaal kunci kat dlm daaa....sian dia x dpt nak balek...ermmm...dah nak balik nie...k la..chow...sumaa...pada sape yang baca.. MY 3RD DAY NOTE nie...Thanks...he..heee..Kemerapuan dari ke aku...he..he..

Oooo..ye...FOR LIYANA....

SAYANG SELAMANYA...satu untuk anda...he..hecuba carik aku dalam gambar tue..he..he..

"DAMAK _Sayang Selamanya"

No comments:

Post a Comment