Saturday, January 1, 2011

salam tahun baru

WAJAH-WAJAH YANG LALU...






SALAM TAHUN BARU

Dah pun masuk 2011...cepat masa berlalu..byk lagi perlu dilakukan..perbaiki lagi ape yang terkurang untuk masa depan pula yang lebih baik.

takde ape yang dikongsi..aku sambut tahun baru..pun kat umah depan tv then tido. xde ape yang best..biasa je dah biasa mcm tu. rasa nak plak aku masuk kan gambar-gambar menarik yang aku capture untuk dikongsi. hari ni ahad 2/01/2011 aku bertugas di konti jam 2 hingga 6 petang untuk segment baru 2011...tapi untuk part aku ni still sama ada hits, rakan asyik cuma irama etnik dah xde...bersama rakan setugas ptg ni Fatimah pendatang baru penyampai asyikfm yang sedang dlm proses latihan praktikal lagi..

tu je untuk catatan kali ni..slm 1Malaysia jaga diri kalian baik-baik...

1 comment:

  1. hye..boleh saya tahu dj mona yang mana 1?upload la picture die?tq.

    ReplyDelete